Pakkepris kl B (bil) både manuell og automat

Effektiv kvalitetsopplæring til riktig pris

Sande Trafikkskole

Pakkepris kl B (bil) både manuell og automat

* Ønsker du at vi skal kontakte deg for opplæring eller pakkekjøp? Trykk HER *

- Ønsker du heller å sende oss en sms? Bruk nr 90865213

- Ønsker du å ringe oss? Du treffer oss på nr 33770010

For de som ønsker en pakkeløsning på opplæring på bil kan vi tilby følgende pakke på automat og manuell:

* 10 kjøretimer all obligatorisk inkl fp (eks gebyr til SVV og NAF) *

10 kjøretimer (gjelder kjøretimer på dagtid, ikke kjøretimer etter kl 16.30. 1 kjøretime = 45 min)

Trinnvurderingstime trinn 2

Sikkerhetskurs på øvingsbane

Trinnvurderingstime trinn 3

Sikkerhetskurs på vei

Leie av bil til førerprøve (Tønsberg)

Prisen på pakken er 26360 kr.

Trenger eleven flere timer enn de 10 kjøretimene som ligger i pakken betales dette utenom.

Gebyr til NAF (Sikkerhetskurs på bane) og til Statens Vegvesen (teoriprøve og førerprøve) kommer utenom denne pakken. Gebyr til NAF:  1400 kr * Gebyr til Statens Vegvesen finner du HER

Pakken forhåndbetales i sin helhet og kan ikke overdras til andre. Innbetalt pakke refunderes ikke, hverken delvis eller i sin helhet. Pakkene har en gyldighet på 1 år fra kjøpsdato. Pakkene er gitt med en fast rabatt. Pakkeavtalen regnes som inngått når den er innbetalt og det forutsettes at elev og foresatt har satt seg inn i, og forstått, Sande Trafikkskoles skoleregler. Trafikkskolens skoleregler får man ved henvendelse til skolens kontor eller her på nettsiden under  "informasjon" og "Skoleregler ved Sande Trafikkskole"

Sande Trafikkskole; DIN trafikkskole i Horten

*Pakkeprisen med innhold gjengitt her er gitt med priser fra 01.01.23 Gebyret til NAF reguleres opp hvert år ihht NAF sine satser.

Ditt gebyr kan derfor være noe høyere, avhengig av når Sikkerhetskurs på øvingsbane gjennomføres.

Ta kontakt

Åpningstider

Vår telefontid er mandag til torsdag kl 10-16. Alltid tilgjengelig på chat via nettsiden vår og på mail.
Messenger

Medlem av: